poniedziałek, 13 kwietnia 2015

Dom na kółkach cz.2 - vintage caravan




via Pinterest*
Pozostaję w wakacyjnym klimacie domków na kółkach. Tak jak pisała MariaPar w komentarzu - mnie tez marzy się podróż kamperem. Kto by nie chciał - ręka w górę? ;-)

via Pinterest*
Posiadanie przyczepy kempingowej czy kampera to raczej nie jest polska specjalność - a może się mylę? Zbyt mało kempingów widziałam, a to co kiedyś widziałam, raczej nie zachęcało do podróży z dziećmi. Czasy się zmieniają, pola namiotowe też już są lepsze niż kiedyś. Mam znajomych, którzy jeżdżą z roku na rok w Europę z 2 małych dzieci pod namiot i sobie chwalą. Podziwiam ich, jak taka odważna nie jestem, a może zbyt wygodna? A jak to u Was wygląda - kto jeździ na kemping? Proszę o wrażenia w komentarzu!
Wracając do przyczep i kamperów, garść inspiracji z sieci ...
...w wersji romantycznej:
via Pinterest*
via Pinterest*
via Pinterest*
Ciekawe wnętrza w różnym stylu - kto zgadnie, która to moja ulubiona? Ciekawe, która Wam przypadła do gustu?
  • wersja "bardzo dziki zachód"
via Pinterest*
via Pinterest*
via Pinterest*
via Pinterest*
via Pinterest*
via Pinterest*
  • wersja "skandi dizajn"
via Pinterest*
via Pinterest*
via Pinterest*
via Pinterest*
via Pinterest*
  • wersja "stary dobry vintage"

via Pinterest*
via Pinterest*
via Pinterest*
via Pinterest*
via Pinterest*
  • wersja "morska opowieść"
via Pinterest*
via Pinterest*
via Pinterest*
via Pinterest*
  • wersja "letnia bryza"
via Pinterest*
via Pinterest*
via Pinterest*
via Pinterest*
via Pinterest*
  • wersja "słodkie pasteLOVE"
via Pinterest*
via Pinterest*
via Pinterest*
via Pinterest*
i wakacyjne sklepiki i kawiarenki:
...antykwariat na kółkach...
via Pinterest*
...wędrowny sklepik z marzeniami....(patrz wyżej wnętrze "morska opowieść". Z resztą cała twórczość Kary Rosenlund jest bardzo interesująca)
via Pinterest*
...bar na kółkach....
via Pinterest*
Na koniec zagadka z kamperem w tle - jakieś skojarzenia?
via Pinterest*
* źródło wszystkich zdjęć: Pinterest

9 komentarzy :

  1. Z reguły jestem osobą zdecydowaną i wiem co mi się podoba, ale z tych inspiracji trudno mi jednoznacznie wybrać, bo wszystkie cudne. Najlepszy kamper to ten własny :-) No cóż, dalej "se" pomarzę.
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kiedyś jak będę przy kasie, to chociaż wynajmę, żeby się takim nacieszyć i ruszyć w nieznane....se pomarzę! :)))

      Usuń
  2. Gdyby można było, to ja zamawiam kamper z Jackiem Nicholsonem.
    Do Ciebie najbardziej pasuje stary dobry vintage, ale mogę się mylić. Wszystkie mają swój urok.
    Pozdrawiam.:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe zawsze można sobie film puścić. Co do wyboru, trafiłaś w dziesiątkę!

      Usuń
  3. zgadzam się Celą co do Twojego wyboru ;-)).
    a ja nie wiem,czy bym chciała camperem.... zawsze byłam inna ;-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak dziewczyny, dobrze mnie wyczuwacie. Chociaż bardzo dziki zachód jest równie kuszący. Jedynie słodyczy w pastelach bym raczej nie przełknęła - wyjątkowo nie moja bajka, ale ma swój klimat. Co do podróży kamperem, ja bym chciała chociaż raz spróbować jak to jest.

      Usuń
    2. Też typowałam vintage i dziki zachód:)) Wszystkie są rewelacyjne, a zwłaszcza ten, którego jeszcze nie mam:))))

      Usuń
    3. Też typowałam vintage i dziki zachód:)) Wszystkie są rewelacyjne, a zwłaszcza ten, którego jeszcze nie mam:))))

      Usuń
  4. Mój typ to morska opowieść, w tym czułabym się jak na wielkiej letniej przygodzie- kocham morze bo jestem z pomorza:)

    OdpowiedzUsuń