piątek, 15 września 2017

PPP: Tropical zone 2

Kto mnie zna, ten wie, że zdarzają mi niekontrolowane i impulsywne zakupy. Lato się kończy, a mnie zamarzyły się letnie zasłony tropikalne, wystarczyło zobaczyć kawałek tkaniny! Czyste szaleństwo!
Zimowe wieczory spędzę pewnie na obszywaniu, o ile zakup tkaniny dojdzie do skutku (planów i projektów na zimę mam wystarczająco dużo) i gotowe poczekają z inauguracją na kolejny letni sezon 2018. Miło będzie wymienić dostojne niebieskie zasłony na coś radośnie kolorowego, co uzupełni skromną Tropical zone lub urozmaici sypialnię z rattanowym łóżkiem. Nie zrażam się tym, że Polska to nie tropiki, a dżungla, to głównie miejska.
Chorowałam kiedyś na zasłony z dużymi zielonymi liścmi bananowca, albo coś podobnego, ale nie trafiłam na nic, co było w akceptowalnej cenie, tak więc pomysł odłożyłam do szuflady (chodziło mi o coś takiego:
Źródło: Pinterest
Mam wyjątkową słabość do tkanin z wzorem liści. W kuchni ciągle wiszą zasłony z motywem liści paproci, bardzo je lubię.
Tyle tytułem kolejnych planów, teraz inspiracje, bo przecież warto zajrzeć w czeluście netu, jak sobie ludzie radzą z podobnym tematem...Tropikalne zasłony (botaniczne)...
...w sypialni
źródło: Pinterest
źródło: Pinterest

Ukłon w stronę moich zasłon w liście paproci
źródło: Pinterest
A na zakończenie coś dla wielbicieli minimalizmu:
źródło: Pinterest
Mam nadzieję, że rozbudziłam trochę Waszą wyobraźnię. Miłego weekendu! Uciekam, grać w zielone :D

8 komentarzy :

  1. Bestyjeczko, Ikea ma teraz fazę na tropiki, zerknij, masz niedaleko :-)Ja ze wzorów roinnych wolę wzory ogrodowe, łąki, owoce, gałęzie z kwieciem, ale pamiętam zasłonki z pokoju w domu dziadka, gdzie spędziłam dzieciństwo- zielone liście klonu, tworzące przeróżne konfiguracje, a ja w nich widziałam ludzkie twarze. Przed zaśnięciem gadały do mnie, opowiadały różne historie, poruszały się i odgrywały różne scenki. To często powracające wspomnienie :-) A te palmowe liście już u Ciebie widzę, i papugi :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bestyjeczko, teraz po skończonym projekcie, będziesz koniecznie musiała uzupełnić wpis o zdjęcia własnej sypialni ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pniaki w domu! Potrzebuję tego więcej i częściej i u siebie <3
    Bardzo podoba mi sie tez ten fotel na przedostatnim zdjęciu. Lubię designerskie siedziska, od inwestycji w piękny fotel na zamówienie (Venice od Puszmana, jest gdzieś na stronie https://puszman.com/) czytam więcej niż kiedykolwiek. No bo w końcu jak mam fotel, to musi być książka i herbatka :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham kwiaty, ale niestety ilość przestrzeni nie pozwala mi na posiadanie dużych ilości. Dodatki z motywem dżungli to dla mnie świetny patent.
    https://polskielajki.pl/blog/jak-planowac-posty-na-instagramie/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, marzę o stworzeniu własnej tropikalnej oazy w moim domu! 🌴🏡 To brzmi jak prawdziwe ucieczka od codzienności!
    https://interboard.pl/

    OdpowiedzUsuń